Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

Εδώ το καλό διαρκείας λέμε!!!

Έφτασαν οι μέρες προώθησης των εισιτηρίων διαρκείας και ο καθένας χρησιμοποιεί τον δικό του τρόπο για να τα διαφημίσει ή μερικές φορές, να διαφημιστεί...

Κάθε φορά που παίζει ο Άρης στο Χαριλάου ή στο Αλεξάνδρειο, χιλιάδες συνοπαδοί μας μαζεύονται και στηρίζουν την ομάδα. Άλλες φορές λιγότεροι, άλλες περισσότεροι, μα η ουσία είναι πως δεν αφήνουν ποτέ μόνο τον Θεό! Βέβαια αυτό το ξέρουν όλοι. Κι όταν λέω όλοι, δεν εννοώ όλοι οι Αρειανοί, το έχουν καταλάβει όλοι οι Έλληνες. Γιατί άντε να πείσεις τον Αρειανό, να μην τραβηχτεί οπουδήποτε. Αδύνατον.

Αν το καλοσκεφτούμε όμως, τι είναι το εισιτήριο διαρκείας;

Καταρχάς είναι μια έκπτωση στα εισιτήρια της χρονιάς. Τουλάχιστον 17 εντός έδρας παιχνίδια (στο ποδόσφαιρο) τα οποία αν τα διαιρέσετε με το ποσό που θα δώσετε, δεν είναι παρά μια απόδειξη πως το γήπεδο θα σας βγει φτηνό.
Δεύτερον, σας γλυτώνει από την ταλαιπωρία της ουράς στα εκδοτήρια. Και μην την υποτιμάτε, γιατί αν το καλοσκεφτείτε, οι ουρές αναμονής στα πιο πολλά μέρη της ζωής μας είναι ιδιαίτερα εκνευριστικές...

Τέλος, μπορούμε να στηρίξουμε άμεσα οικονομικά την ΠΑΕ ή ΚΑΕ, σε μια εποχή που χρειάζεται οικονομική ρευστότητα, ενώ αυτή δεν προκύπτει από αλλού!
Αυτή είναι η ουσιαστική διαφήμιση και προώθηση που μπορεί να γίνει.

Βέβαια ως γνωστόν, το marketing δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να προωθεί μόνο τα δεδομένα και τα ουσιαστικά οφέλη ενός προϊόντος. Πρέπει να βρει και το κάτι παραπάνω. Κι αυτό συνήθως είναι η επίκληση στο συναίσθημα.

Πάμε λοιπόν να δούμε πως προωθούνται τα εισιτήρια διαρκείας από την ΠΑΕ και την ΚΑΕ.
Συνήθως ακούμε και διαβάζουμε για το "χρέος" απέναντι στην ομάδα, την περηφάνια που έχουμε σαν λαός και φυσικά το ότι πρέπει να στηρίζουμε την προσπάθεια της ομάδας. Φέτος όμως, μιας και ο Άρης μας γίνεται 100 ετών, εννοείται πως χρησιμοποιείται (και πολύ εύστοχα θα έλεγα) η γιορτή του πρώτου αιώνα ζωής της αγαπημένης μας ομάδας!

Ξέρετε ποιος είναι όμως, ο καλύτερος τρόπος διάδοσης και προώθησης;;;

Η προώθηση ενός "προϊόντος" από στόμα σε στόμα. Αν και θα ήταν πιο ρεαλιστικό να πούμε, από σελίδα σε σελίδα. Μιας και πλέον το facebook το twitter και γενικά το διαδίκτυο είναι ο πιο διαδεδομένος χώρος συνάντησης ανθρώπων.
Εκεί βλέπουμε κόσμο να προωθεί την ιδέα του Άρη γενικά, αλλά και τα εισιτήρια διαρκείας ποικιλοτρόπως. Πολλές φορές μάλιστα με τέτοιο τρόπο, που κάποιοι θέλουν απλά να δείξουν πόσο καλοί οπαδοί είναι και χάνουν το νόημα και την ουσία της πράξης τους.


Εν κατακλείδι μην περιμένετε από εμένα να σας πω "Ντου στα διαρκείας" ή "Είναι το χρέος μας προς τον Θεό του πολέμου". Φυσικά και δεν θα σας κάνω να νιώσετε τύψεις για να αγοράσετε διαρκείας, ούτε θα σας θυμίσω πως εσείς φταίτε που έφτασε ο Άρης μας εδώ, άρα πρέπει να ξηλωθείτε για να εξιλεωθείτε. Και εννοείται πως δεν θα αμφισβητήσω την Αρειανοσύνη σας, ώστε να μπείτε στην διαδικασία απόδειξης του αυτονόητου.
Δεν μπορώ να μπω στην τσέπη κανενός. Δεν είμαι αρμόδιος να αποφασίσω αν πρέπει να στερηθεί η οικογένειά σας κάτι. Μα πάνω από όλα, δεν θα προσπαθήσω να κάνω κανέναν ξενερωμένο Αρειανό να αλλάξει άποψη. Απλούστατα γιατί, η ομάδα είναι προσωπική υπόθεση του καθενός. Το ξενέρωμα ή η πώρωση, δεν έρχονται και φεύγουν ούτε με εκπομπές, ούτε με άρθρα.
Αλλά με την εικόνα της ομάδας στο γήπεδο και την σοβαρότητα της διοίκησης στα γραφεία.

 Άρα, μόνο ο Άρης θα σας πείσει να πάρετε διαρκείας και κανένας άλλος.



                                                                            Γιάννης Zoel Τραϊανός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου